PDA

View Full Version : FR dalam Bahasa Melayu


Pages : 1 2 3 4 [5]

KatoeyLover69
27-02-2011, 09:27 PM
harga getah naik..so penoreh go bonking more regularly...supply= demand

Harga getah dah naik .... harga kondom/sarong hujan ada naik tak ???

Newborn
28-02-2011, 01:40 AM
Harga getah dah naik .... harga kondom/sarong hujan ada naik tak ???

itu belum naik lagi dan selalunye,,sekali dengan pakej..jadi..xperlu dirisaukan..kekkekekeke

Cock_Why
07-03-2011, 10:33 PM
:D

Thank you for your support and appreciation !

Bila ada masa minum teh tarik dengan saya ? :D

Sama sama abang Katoey.

Minum teh tarik, bila bila pun boleh tapi sekali gus kia pi kongkek kan lagi bagus ? :p:D

lee_man_sg
22-03-2011, 06:42 AM
Indian lady in Kluang.

Very good looking Lady 33 yrs age. Contact me through PM for phone num.
She can come to JB , melaka and bhatu pahat and singapore.

Cock_Why
22-03-2011, 05:44 PM
Indian lady in Kluang.

Very good looking Lady 33 yrs age. Contact me through PM for phone num.
She can come to JB , melaka and bhatu pahat and singapore.

Ada gambar tak ?

dookster
23-03-2011, 02:15 AM
ehehe this is the 1st thread i read :)
abang abang sekalian ada yg menetap di area petaling jaya kah?

KatoeyLover69
10-04-2011, 11:42 AM
Laporan daripada Harian Metro bertarikh Ahad 10hb April 2011 :-

Alasan buat kerja amal

KUALA LUMPUR : Mengejutkan apabila satu pertandingan ratu mak nyah dianjurkan secara tertutup di sebuah hotel terkemuka di pantai timur dengan berselindung di sebalik motif kerja amal untuk membantu golongan kurang bernasib baik.

Lebih menggemparkan, Metro Ahad difahamkan, pertandingan Miss Malaysia 2010 membabitkan ratu dari seluruh negara itu turut dihadiri golongan kenamaan bergelar Datuk dan artis terkenal, Noraniza Idris yang bertindak sebagai juri.

Penganjur dikatakan memilih negeri berkenaan sebagai tuan rumah berikutan kekaburan undang-undang syariah di negeri itu untuk menghukum golongan mak nyah jika berpakaian dan berkelakuan seperti wanita di khalayak.

Pertandingan ratu cantik mirip di Pattaya, Thailand itu terbongkar selepas didedahkan di beberapa laman web sejak Selasa lalu.

Susulan itu, wartawan Metro Ahad berjaya menjejaki salah seorang peserta pertandingan berkenaan untuk mendapatkan gambaran jelas mengenai acara itu.

Lina (bukan nama sebenar) berkata, program yang diadakan pada malam itu bertujuan mengutip derma bagi badan dan pertubuhan kebajikan di sekitar negeri berkenaan.

Katanya, pertandingan berkenaan diadakan tahun lalu di sebuah hotel bertaraf empat bintang di sebuah negeri di pantai timur.

Menurutnya, rata-ratanya disertai individu beragama Islam dan kebanyakannya sudah menukar jantina menerusi pembedahan dan suntikan hormon.

“Kami tidak takut menyertai pertandingan itu kerana pihak penganjur menjelaskan negeri berkenaan tidak mempunyai undang-undang yang boleh disabitkan kepada golongan mak nyah mahupun penganjuran program berkenaan.

“Apapun, pertandingan ini bukan untuk suka-suka saja, kami juga terbabit dalam kerja amal. Dalam kata lain, sambil ‘enjoy’, buat benda baik,” katanya.

Rakaman video selama 7 minit 10 saat itu dimulakan dengan paparan temubual sebahagian daripada 30 peserta yang mewakili negeri masing-masing.

Menerusi penyertaan pertandingan ratu cantik pondan itu, golongan terbabit dikatakan berada di puncak impian apabila berpeluang merubah diri menjadi wanita yang tampil dengan gaya anggun dan menawan, selain meraih pelbagai gelaran.

Berdasarkan rakaman video berkenaan, rata-rata peserta pondan yang menyertai pertandingan itu terdiri daripada remaja dan berusia lingkungan 20-an hingga 30-an.

Ketika acara berlangsung, tanpa segan silu peserta menggayakan pelbagai gaun seksi dan baju tradisional negeri masing-masing lengkap dengan pelbagai aksesori sambil berjalan ‘catwalk’ persis model dan cuba mengikuti penampilan artis terkenal tanah air.

Malah, wajah beberapa peserta seakan-akan pelakon wanita popular dan antaranya ‘Rozita Che Wan’ dan ‘Tiz Zakiah’.

Bagi menambah tarikan, pertandingan itu turut menyelitkan acara nyanyian secara ‘miming’ sambil menari mengikut rentak lagu yang disampaikan.

Selepas tamat pertandingan nyanyian, kelibat Noraniza kelihatan menyanyikan lagu untuk menghiburkan pengunjung, selain menjadi juri pertandingan ratu cantik terbabit.

Pada penghujung acara, peserta dibahagikan kepada beberapa kategori dan pemenang gelaran Miss Malaysia 2010 itu diberikan kepada peserta dari sebuah negeri di utara.
---KatoeyNewsNetwork

KatoeyLover69
14-04-2011, 10:29 PM
Laporan daripada Harian Metro bertarikh Khamis 14hb April 2011 :-

6 pelacur warga China dicekup di Sri Petaling

KUALA LUMPUR : Sekumpulan enam wanita warga China yang kerap memasuki negara ini untuk melacur sejak tahun lalu bersama dua lelaki dipercayai ‘bapa ayam’ ditahan dalam operasi di sebuah hotel, di Sri Petaling, di sini, malam kelmarin.

Serbuan kira-kira 10 malam itu dibuat selepas polis menjalankan intipan selama beberapa jam di hotel berkenaan bagi mengawasi pergerakan mereka yang terbabit kegiatan tidak bermoral itu.

Pegawai Turus Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur, Asisten Superintendan Azman Mohd Isa, berkata ketika serbuan, semua wanita terbabit ditempatkan dalam satu bilik hotel yang disewa di tingkat tiga dengan dijaga dua lelaki.

Katanya, dua lelaki berusia 40-an itu dipercayai bertindak sebagai ejen dan pada masa sama, mereka menyewa tiga bilik berasingan bagi membolehkan pelanggan mendapatkan khidmat pelacur terbabit.

Menurutnya, kebanyakan pelanggan yang ingin mendapatkan khidmat seks perlu menghubungi lelaki terbabit dan selepas persetujuan dicapai, mereka akan datang ke hotel dan memilih wanita diingini sebelum dibawa ke bilik yang disediakan.

“Hasil pemeriksaan mendapati, wanita terbabit masuk ke negara ini berulang kali untuk melacur.

“Malah, pasport mereka yang disemak mendapati ada yang masuk ke negara ini sejak tahun lalu,” katanya pada sidang media selepas operasi berkenaan, malam kelmarin.
---KatoeyNewsNetwork

KatoeyLover69
14-04-2011, 10:37 PM
Tinjauan Mak Nyah di Chow Kit, KL :-

http://www.youtube.com/watch?v=OuryYDamiuQ&feature=player_embedded

lengzai91
16-04-2011, 04:06 AM
Tinjauan Mak Nyah di Chow Kit, KL :-

http://www.youtube.com/watch?v=OuryYDamiuQ&feature=player_embedded
that indian one is damn disgusting LOL
ps: not racist but that one really disgusting =(

KatoeyLover69
20-04-2011, 02:23 AM
Laporan daripada Harian Metro bertarikh Selesa 19hb April 2011 :-
Gadis seksi untuk siswa

MELAKA : Beberapa pengusaha pusat hiburan di negeri ini didapati bertindak melampau bagi menarik pengunjung di kalangan penuntut institut pengajian tinggi (IPT) apabila menyediakan program khusus untuk golongan itu dinamakan ‘parti pakaian seragam kolej.’

Ketua Ahli Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB), Mohd Yusof Hassan, yang mendedahkan perkara itu berkata tindakan itu terbukti selepas pihaknya menerima aduan berdasarkan kain rentang yang mempromosi aktiviti berkenaan.

Mohd Yusof berkata, berdasarkan maklumat pada kain rentang berkenaan, penganjur menyediakan lebih 50 gadis seksi kepada pengunjung lelaki sebagai daya tarikan.

“Malah, mereka juga turut menyediakan persembahan tarian seksi dan pertunjukan pentas oleh kumpulan muzik.

“Memang jelas parti dianjurkan itu sengaja mahu menarik pengunjung terutama membabitkan golongan pelajar untuk mereka berhibur.

“Apa yang saya tak puas hati mengapa mereka menggunakan perkataan kolej, seolah-olah sengaja mahu menarik golongan muda berkenaan untuk menyertai parti berkenaan,” katanya, di sini, semalam.---KatoeyNewsNetwork

Kaleidoskop88
22-04-2011, 12:50 AM
bila pulak SBF forumer nak initiate an event? wo.. excited2:D

KatoeyLover69
23-04-2011, 08:39 PM
Laporan daripada Harian Metro bertarikh Sabtu 23hb April 2011 :-

17 ‘Miss Hawaii’ dicekup

KLANG: Keseronokan gadis pelayan pelanggan (GRO) yang menyertai pertandingan Ratu Cantik ‘Miss Hawaii’ di sebuah kelab malam, di Bukit Tinggi, di sini, membawa padah apabila kelab itu diserbu sepasukan polis Bukit Aman, awal pagi semalam.

Dalam serbuan kira-kira jam 1 pagi itu, 17 gadis GRO yang menyertai pertandingan peringkat suku akhir itu diberkas.

Mereka terdiri daripada warga Thailand dan Indonesia berumur 17 hingga 30 tahun.

Ketika serbuan polis dari Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) itu, sebahagian GRO terbabit cuba melarikan diri, tetapi dengan ketangkasan polis mereka diberkas.

Pegawai Unit Antipemerdagangan Orang, Asisten Superintendan Hadzwan Zulkefle, berkata wanita yang diberkas itu menyalahgunakan pas lawatan dengan bekerja sebagai GRO.

“Siasatan mendapati wanita terbabit dibayar sehingga RM200 setiap kali layanan diberikan dan wang itu akan diserahkan kepada penjaga mereka.

“Kami percaya tempat ini ‘stesen’ mereka untuk mencari makan. Mereka ada penjaga tersendiri,” katanya ketika ditemui selepas serbuan, semalam.

Katanya, siasatan awal mendapati lima daripada 17 GRO itu dikesan diperdagangkan dan kes akan disiasat mengikut Akta Antipemerdagangan Orang 2007.
---KatoeyNewsNetwork

MitsubishiMelak
14-06-2011, 11:09 PM
bro, pm me the contact number pls

crows
16-06-2011, 06:54 AM
bro mitsubishimelak pm sy ah contact budak mmu tu sy dah sangap ni

MitsubishiMelak
16-06-2011, 10:56 AM
sy tgh mintak la... sy pun tak tahan lagi la...

blasty
16-06-2011, 10:51 PM
salam,

apsal tajuk thread 'FR dlm BM'...lama jugak xde FR yg baru ya?

dja122
02-07-2011, 08:35 AM
tolong...tolong..bro...mana nak cari.ayam..kat port dickson nie.. pening,penuh air kepala aku nak fikirkan.. tolong bro...:confused: dalam perjalanan ke sana...nie.:(

KatoeyLover69
10-07-2011, 04:54 PM
Laporan daripada Harian Metro bertarikh 10hb Julai 2011 :-

Kasanova kecundang

KUALA LUMPUR: “Saya hampir gila kerana perbuatan sendiri,” kata Hisyam, 26, ketika menceritakan penderitaannya akibat menjadi kasanova selama 11 tahun.

Dengan mempergunakan 17 wanita sepanjang tempoh itu, Hisyam tidak perlu bekerja kerana kemewahan diperoleh daripada semua teman wanitanya. Tidak cukup dengan itu, dia turut menjadikan mereka tempat memuaskan nafsunya.

Dia mengakui usaha meninggalkan hobi dayus itu tidak semudah disangka.

Ketika meninggalkan seorang demi seorang mangsanya, Hisyam mula menerima padah akibat perbuatannya.

“Kini, saya hidup dalam ketakutan dan sentiasa risau tanpa sebab. Saya juga diganggu pelbagai perkara tidak munasabah. Malah, pernah satu ketika saya pulang dari tempat kerja, tidak semena-mena saya menjadi sedih dan sayu.

“Bila senja menjelang, jiwa saya menjadi bertambah kacau, saya berasa resah dan gelisah seolah-olah kehilangan sesuatu. Saya tidak tahu mengapa saya jadi begitu.
--- KatoeyNewsNetwork

xrium
11-07-2011, 02:39 PM
bro disini,.......i nak tau mana pergi nya Cerita 17tahun dari indo? dah lama tak jumpa....haha

cerita koleksi seperti ini....

http://ceritadewasadi.blogspot.com/search/label/17%20tahun

unclebel
14-11-2011, 01:20 PM
hi semua bro.. nak mintak bantuan skit info kat area segamat..kawan nak ke sana esok, kalau ada lobang2 keriangan tolong info ye, thanks

civicRS
06-12-2011, 09:57 PM
hi sume bro, ada x gal2 area kajang or bangi nk share? terima kasih

sifoo
28-12-2011, 07:19 PM
wah.. nice thread, bahasa melayu..
but tak ada FR baru ka?

adamaya
29-12-2011, 12:24 PM
Ptg smlm try NL FL nama dia N*n* aku main dia kat hotel taman sentosa

Nama : N*N*

RUPA: 7/10

SERVIS: 9/10

RABAK : RM 150

civicRS
30-12-2011, 04:09 PM
Ptg smlm try NL FL nama dia N*n* aku main dia kat hotel taman sentosa

Nama : N*N*

RUPA: 7/10

SERVIS: 9/10

RABAK : RM 150

bro,leh PM aku kat mana ?tq

spinner
30-12-2011, 04:14 PM
bro, pm kat aku sekali...kita cheong sama2

sem1977
30-12-2011, 07:27 PM
bro pm kat aku

KatoeyLover69
15-01-2012, 04:15 PM
Laporan daripada Harian Metro bertarikh 15hb Januari 2012 :-

Si gebu goda ‘bawah perut’ diskaun urut

KUALA LUMPUR: Mengejutkan apabila sebuah pusat beli-belah berhampiran Kompleks Sukan Bukit Jalil, di sini, mempunyai lebih 20 premis refleksologi yang dipercayai bukan sekadar menawarkan khidmat urut menghilangkan lenguh badan, malah hingga ke ranjang.

Saingan sesama sendiri menyebabkan 150 wanita tukang urut yang kebanyakannya masih muda, gebu, seksi dan peramah, kelihatan berebut-rebut memancing pelanggan, terutama lelaki yang mengunjungi kompleks itu, sekali gus menjadikan kawasan berkenaan tidak ubah seperti kawasan ‘lampu merah’ Patpong di Bangkok, Thailand.

Siasatan wartawan Metro Ahad mendapati, wanita berpakaian seksi terbabit, majoritinya dari China dan beberapa warga Vietnam dan tempatan, pasti mendekati lelaki yang melalui premis di tingkat bawah, satu dan dua kompleks itu untuk menawarkan khidmat urut dengan caj serendah RM35 sejam.

Sebaik lelaki terbabit menunjukkan minat untuk berurut, kumpulan wanita seksi itu mula menggoda supaya turut mendapatkan khidmat seks, sama ada di katil urut atau dibawa ke tempat lain, dengan bayaran dipersetujui kedua-dua pihak.

Siasatan mendapati setiap pusat urut mempunyai antara lima hingga 10 pekerja wanita sambil diawasi beberapa lelaki yang memerhatikan gerak-geri bakal pelanggan, selain memastikan kawasan itu selamat daripada serbuan pihak berkuasa.

Kumpulan wanita itu biasanya menggoda dan memperkenalkan perkhidmatan lain yang disediakan pada harga antara RM35 hingga RM50 dan meminta dulu wang pelanggan sejurus dibawa ke lot kedai menempatkan lima hingga 10 katil bujang yang dipisahkan melalui tirai.
----- KatoeyNewsNetwork

wongcw84
22-01-2012, 04:56 PM
selain sammyforum, tak ada laman webstie utk nasi lemak melayu?

tyto1
23-01-2012, 02:26 AM
selain sammyforum, tak ada laman webstie utk nasi lemak melayu?

decent pb (dot)com

:)

wongcw84
23-01-2012, 03:18 PM
decent pb (dot)com

:)

unfortunately that website johor bahru kurang sharing n so many secretive there even though ive share some of my fr

DatukSeks
29-01-2012, 12:15 PM
Syabas Abang Katoey, KNN ada berita terkini tak ?

Kalau boleh, lapor dan siarkan lah gambar gadis yang kongkek ketua SCDF dan CNB itu ?

Boleh tak ? :D

KatoeyLover69
09-02-2012, 05:19 PM
Syabas Abang Katoey, KNN ada berita terkini tak ?

Kalau boleh, lapor dan siarkan lah gambar gadis yang kongkek ketua SCDF dan CNB itu ?

Boleh tak ? :D

Laporan daripada Harian Metro bertarikh 9hb Februari 2012 :-

Kemaruk raba sesama lelaki

KUALA LUMPUR: Berkucupan, berpelukan dan raba-meraba sesama lelaki sambil berjoget mengikut rentak muzik menjadi lumrah di ruang tarian sebuah kelab malam di ibu kota yang sering dikaitkan dengan tempat golongan gay berpesta.

Tanpa mempedulikan suasana panas, dianggarkan hampir 200 pemuda bersesak-sesak menari terlompat-lompat sambil meneguk arak, berpelukan dan berkucupan sesama mereka tanpa segan silu sebaik muzik dimainkan.

Sebelum ini golongan homoseksual sering dikaitkan dengan hubungan cinta sesama jantina hingga melakukan hubungan seks luar tabii, namun tidak banyak diketahui mengenai aktiviti hiburan mereka.

Berdasarkan maklumat, Harian Metro melakukan tinjauan pada awal pagi Sabtu lalu di sebuah kelab malam di ibu negara dan mendapati ratusan lelaki berusia 20 tahun menari serta berpelukan ghairah sesama jantina bermula jam 1 hingga 3 pagi.

Disebabkan terlalu seronok, mereka mengajak orang yang tidak dikenali menari bersama, malah dalam suasana sesak itu ada di antara mereka ‘kemaruk’ meraba lelaki lain.
----- KatoeyNewsNetwork

See photos & video at :- http://www.hmetro.com.my/articles/Kemarukrabasesamalelaki/Article

KatoeyLover69
25-02-2012, 02:45 PM
Laporan daripada Harian Metro bertarikh 25hb Februari 2012 :-

Demo lucah kursus urut

KUALA LUMPUR: Apa yang dihajati ialah ilmu mengurut, namun yang dipertontonkan ialah demonstrasi urutan lucah apabila pengajar lelaki dengan selamba mengurut kemaluan dan payudara peserta wanita yang secara sukarela melondehkan pakaiannya.

Itu yang didakwa berlaku dalam satu kursus urutan tradisional di sebuah premis di ibu negara sehingga mengejutkan sepasang suami isteri yang menghadirinya bersama 30 peserta lain membabitkan lelaki dan wanita.

Pasangan itu yang hanya mahu dikenali sebagai Asman, 50, dan Laila, 47, berkata tindakan pengendali kursus itu sungguh mengaibkan dan ia berbeza dengan modul yang diiklankan kepada umum.

“Saya sukar menerima hakikat apabila ada peserta perempuan yang tampil sukarela menjadi model dan tergamak membenarkan pengajar lelaki itu mengurut kemaluan dan payudaranya di depan peserta wanita lain,” kata Laila.

Pasangan suami isteri yang mengusahakan perniagaan refleksologi itu ditemui Harian Metro ketika mereka membuat aduan kepada Ketua Aktivis Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM), Datuk Nadzim Johan, di sini, semalam.
----- KatoeyNewsNetwork

deanprop
27-02-2012, 09:27 AM
Ptg smlm try NL FL nama dia N*n* aku main dia kat hotel taman sentosa

Nama : N*N*

RUPA: 7/10

SERVIS: 9/10

RABAK : RM 150
hi bro wahh mn bro dpt ctc melaka nih.. boleh share info.. cheer

adamaya
09-04-2012, 12:12 PM
saudara2 diluar johor bahru yg ada urusan di johor bahru dan memerlukan teman wanita untuk shot time atau pun bermalam sila pm nama dan no hp korang kat inbox saya.

kopathegreat
10-04-2012, 11:09 AM
saudara2 diluar johor bahru yg ada urusan di johor bahru dan memerlukan teman wanita untuk shot time atau pun bermalam sila pm nama dan no hp korang kat inbox saya.

Bro..inbox no tepon bro...nak teman utk one shot la

KatoeyLover69
24-04-2012, 10:46 AM
Photos & videos of Malay gals

For those who are interested in NL, check out :


http://sammyboyforum.com/showthread.php?t=225452

jombey
08-05-2012, 05:07 AM
kat balakong ada tempat best x

KatoeyLover69
22-05-2012, 02:20 PM
Laporan daripada Berita Harian :-

Pusat hiburan eksklusif di Johor Bahru diserbu

JOHOR BAHRU: Sebuah pusat hiburan eksklusif di bandar raya ini yang menyediakan tarian bogel dan khidmat seks oleh pelayan wanita dalam bilik karaoke yang ditempah pelanggan, digempur polis dan Jabatan Agama Johor (JAJ) kira-kira jam 1 pagi semalam.

Tarian bogel pada kadar bayaran RM250 untuk tempoh 15 minit, manakala khidmat seks disediakan pada kadar RM500 diuruskan seorang wanita yang bertindak sebagai ibu ayam. Pelanggan juga ditawarkan khidmat seks di luar premis dengan bayaran RM1,000 semalaman. Difahamkan, ketika serbuan puluhan pelayan wanita pusat hiburan eksklusif di Jalan Dato Sulaiman itu meloloskan diri menerusi pintu rahsia sejurus menyedari serbuan terbabit.

Pegawai Turus Cawangan Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Polis Johor, Deputi Superintendan, Mohammad Abd Hamid, berkata polis sempat menahan dua wanita berusia 26 dan 27 tahun serta wanita bertindak sebagai ibu ayam berusia 46 tahun untuk siasatan berkaitan pelacuran manakala empat lagi pelayan ditahan JAJ kerana mabuk.

“Ujian terhadap semua pelayan wanita terbabit mendapati mereka berada di dalam pengaruh alkohol. Ketika siasatan awal, pelayan wanita yang ditahan itu cuba menafikan yang dia bekerja di situ dan mendakwa datang bersama pelanggan bagi mengelak dicekup.

Katanya, kes disiasat mengikut Seksyen 372(b) Kanun Keseksaan kerana terbabit dengan pelacuran serta melakukan perbuatan lucah, manakala penjaga premis ditahan dan disiasat mengikut Seksyen 372(1)(F) kanun sama selain empat pelayan wanita yang ditahan JAJ disiasat mengikut Seksyen 19(1) Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Johor 1997 kerana minum minuman memabukkan.
----- KatoeyNewsNetwork

Tengkok gambar wanita seks di :-
http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Pusathiburaneksklusifdiserbu/Article/index_html

KatoeyLover69
23-05-2012, 01:29 PM
Report from The STAR dated 23 may 2012 :-

Sexual services at JB massage parlours

More than 70 massage parlours in Johor Baru are providing extra services, including sex, China Press reported.

Quoting a source, the daily said there were three types of massages available in the city the traditional massage, massage plus extra services like oral sex and massage plus sex.

The report said these centres usually targeted retired men, who had money and were lonely, as they were usually willing to spend on the women.

A technician known as Xu said his father had been frequenting a massage parlour in Skudai since four months ago.

"My father goes there every week and spends over RM100 (S$40.94) for each visit.

"I was curious and wanted to find out why he went there, so I went there, too.

"After 30 minutes of massage, the foreign woman who was sexily dressed asked if I needed other services," said the 30-year-old.

Xu said his father spent all his retirement savings and pocket money given by his children at the centre.
----- KatoeyNewsNetwork

RSBE
24-05-2012, 06:29 PM
Abg Katoey taknak siar Berita pasal Buletin Utama semalam pasal MB Selangor minta semua SPA dan rumah urut di Selangor dipantau ka? :p

Ryathtus
12-06-2012, 02:29 PM
Kat bukit mertajam ads apa nak buat time mlm?
Tengah nk cari nl tapi x jumpa

Jinggariwo
21-06-2012, 10:59 PM
saudara2 diluar johor bahru yg ada urusan di johor bahru dan memerlukan teman wanita untuk shot time atau pun bermalam sila pm nama dan no hp korang kat inbox saya.

bro...inbox lu dah full laa...camne nak pm nih???

Kudapantai
24-06-2012, 11:59 PM
Dalam bahasa malay lor... Gua mau ke KL hari selasa, sapa ada ctx FL?

Gerald Tan
25-06-2012, 12:15 AM
Wah semua Samsters, sekarang kamu makin pandai bercakap dalam Bahasa Melayu yah...boleh tulis dengan perkataan yang modern hor...pei fu pei fu kamu semua. Jadi, ini macam, saya kata Semua Samsters Boleh !..hahaha

airnaikkepala
28-06-2012, 05:59 PM
equine park/ seri kembangan....ada lubang ayam x

airnaikkepala
28-06-2012, 06:15 PM
seri kembngan....ada lubang x

boboy04
30-08-2012, 05:41 AM
10Q bro baru senang hehehe....

boboy04
30-08-2012, 05:43 AM
Bahasa yang kamu minta di guna untuk kamu dari semua cheongsters di sini mukim bahasa malaysia bukan bahasa melayu.

Bahasa melayu untuk kaum melayu. Bahasa cina untuk kaum cina. Bahasa tamil untuk kaum india.

Bahasa malaysia until semua. Betul tak.
btul bro 10Q byk baru senang yahOOOOO

DatukSeks
29-03-2013, 01:23 PM
Abang Katoey, sejak Mei 2012, Media KNN sudah tiada buat lapuran terkin lagi, ke ?

Laporan daripada Berita Harian :-

Pusat hiburan eksklusif di Johor Bahru diserbu

JOHOR BAHRU: Sebuah pusat hiburan eksklusif di bandar raya ini yang menyediakan tarian bogel dan khidmat seks oleh pelayan wanita dalam bilik karaoke yang ditempah pelanggan, digempur polis dan Jabatan Agama Johor (JAJ) kira-kira jam 1 pagi semalam.

Tarian bogel pada kadar bayaran RM250 untuk tempoh 15 minit, manakala khidmat seks disediakan pada kadar RM500 diuruskan seorang wanita yang bertindak sebagai ibu ayam. Pelanggan juga ditawarkan khidmat seks di luar premis dengan bayaran RM1,000 semalaman. Difahamkan, ketika serbuan puluhan pelayan wanita pusat hiburan eksklusif di Jalan Dato Sulaiman itu meloloskan diri menerusi pintu rahsia sejurus menyedari serbuan terbabit.

Pegawai Turus Cawangan Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Polis Johor, Deputi Superintendan, Mohammad Abd Hamid, berkata polis sempat menahan dua wanita berusia 26 dan 27 tahun serta wanita bertindak sebagai ibu ayam berusia 46 tahun untuk siasatan berkaitan pelacuran manakala empat lagi pelayan ditahan JAJ kerana mabuk.

“Ujian terhadap semua pelayan wanita terbabit mendapati mereka berada di dalam pengaruh alkohol. Ketika siasatan awal, pelayan wanita yang ditahan itu cuba menafikan yang dia bekerja di situ dan mendakwa datang bersama pelanggan bagi mengelak dicekup.

Katanya, kes disiasat mengikut Seksyen 372(b) Kanun Keseksaan kerana terbabit dengan pelacuran serta melakukan perbuatan lucah, manakala penjaga premis ditahan dan disiasat mengikut Seksyen 372(1)(F) kanun sama selain empat pelayan wanita yang ditahan JAJ disiasat mengikut Seksyen 19(1) Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Johor 1997 kerana minum minuman memabukkan.
----- KatoeyNewsNetwork

Tengkok gambar wanita seks di :-
http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Pusathiburaneksklusifdiserbu/Article/index_html

KatoeyLover69
29-03-2013, 01:54 PM
Abang Katoey, sejak Mei 2012, Media KNN sudah tiada buat lapuran terkin lagi, ke ?

Minta maaf banyak Datuk ..... aku dapat kerja baru .... banyak sibok lah ..... Datuk ada tulis FR dalam BM tak ???

KatoeyLover69
11-04-2013, 11:11 AM
Laporan daripada harian Metro bertarikh 11hb April 2013 :-

Wanita separuh bogel sorok dalam almari

Kuala Lumpur: Seorang wanita berpakaian separuh bogel ditemui sedang menyorok dalam sebuah almari pakaian sebuah bilik unit pangsapuri di Jalan Pasar Baru Pudu, di sini, kelmarin.

Tindakan wanita berusia 30-an yang hanya memakai coli dan seluar dalam menyorok disebabkan takut dengan kehadiran pegawai Jabatan Imigresen Putrajaya yang menjalankan operasi membanteras pendatang asing tanpa izin.

Difahamkan, wanita warga China disyaki pelacur itu berjaya diberkas bersama 24 lagi warga asing lain sekitar lokasi serbuan berkenaan.

Malah, seorang lelaki warga asing yang dipercayai berang dengan serbuan pihak berkuasa itu cuba bertindak menghalang pihak berkenaan me$$$$$nakan tugas dengan menumbuk seorang pegawai imigresen sebelum dia turut ditahan.

Ketua Unit Tindakan Imigresen Putrajaya Abdul Malik Bujang berkata, serbuan itu berikutan aduan orang awam mengenai kebanjiran warga asing yang menjalankan aktiviti tidak bermoral.

“Serbuan dengan kekuatan 38 pegawai dan anggota bermula kira-kira jam 12 tengah malam itu berjaya menahan 24 pendatang asing tanpa izin masing-masing 22 wanita dan dua lelaki berusia antara 25 hingga 35 tahun.

“Daripada jumlah itu, 22 wanita warga China, empat Myanmar dan seorang Indonesia manakala masing-masing seorang lelaki Bangladesh dan Myanmar,” katanya ketika ditemui sebaik tamat operasi, kelmarin.

Menurutnya, wanita yang ditahan disyaki menjalankan aktiviti tidak bermotal termasuk pelacuran.

“Sebelum menyerbu kawasan itu, kita sudah melakukan risikan selama tiga bulan,” katanya.
---- KatoeyNewsNetwork

KatoeyLover69
23-04-2013, 06:28 PM
Abang Katoey, sejak Mei 2012, Media KNN sudah tiada buat lapuran terkin lagi, ke ?

Need to quickly update this thread, otherwise Saudara DatukSeks will make noise .....

Laporan daripada harian Metro bertarikh 11hb April 2013 :-

Bayar RM15 masuk parti liar pangsapuri

Bentong: Ketika orang ramai sibuk mengikuti perkembangan penamaan calon Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) Sabtu lalu, sekumpulan belia ‘kaki lalok’ mengambil kesempatan mengadakan parti liar yang menghidangkan dadah dan arak di dua pangsapuri bersebelahan, di sini.

Kumpulan 58 orang termasuk 19 perempuan berusia 19 hingga 29 tahun terbabit berhibur dengan dadah dan arak dalam pesta berkenaan sebelum diserbu anggota Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Bentong diketuai Inspektor Ng Tee Yian, jam 1 pagi Ahad lalu.

Difahamkan, peserta perlu membayar RM15 seorang untuk masuk ke dalam pangsapuri berkenaan sebagai tiket menyertai parti liar itu.

Ketika serbuan, polis mendapati ada peserta yang terbaring di atas lantai dipercayai khayal akibat pengambilan dadah selain menemui beberapa jenis dadah seperti ketamin, eramin 5, pil serta serbuk Ectasy, ganja dan arak.

Ketua Polis Daerah Bentong Superintendan Mohamad Mansor Mohd Nor berkata, ketika serbuan dilakukan, pihaknya mendapati keadaan dalam dua unit pangsapuri berkenaan bingit dengan muzik. “Kami sudah memerhatikan gerak-geri kumpulan itu ketika mereka mendaftar masuk pangsapuri berkenaan sebelum menyerbu.

“Polis percaya penganjur parti liar itu antara mereka yang ditahan namun siasatan lanjut masih dilakukan,” katanya dalam sidang media di sini, semalam.

Mohamad Mansor berkata, siasatan awal mendapati nilai dadah dirampas dianggarkan lebih RM7,000 dan pihaknya percaya ia dibawa peserta.---- KatoeyNewsNetwork

KatoeyLover69
14-05-2013, 10:50 AM
Laporan daripada harian Metro bertarikh 13hb Mei 2013 :-

Pemilik pusat urut tak serik

Kuala Lumpur: Bermodalkan RM100, lelaki hidung belang mampu menikmati hubungan seks dengan tukang urut di pusat urut di Taman Usahawan, Kepong, di sini selain bayaran tambahan RM50 jika ingin melakukan seks oral.

Premis terbabit yang beroperasi sejak tiga tahun lalu dengan menawarkan pakej urut biasa serendah RM30 selain tambahan RM30 jika ingin melakukan urutan batin akhirnya terbongkar selepas diserbu Bahagian Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Bukit Aman, semalam.

Serbuan diketuai Pegawai D7 Bukit Aman, Muhammad Mohd Jais dengan 10 pegawai dan anggota menahan 13 tukang urut warga China termasuk seorang lelaki warga tempatan berusia 50 tahun dipercayai penjaga premis berkenaan.

“Dalam serbuan jam 5.35 petang semalam, 13 wanita warga China berusia 20 hingga 40 tahun ditahan. Hasil pemeriksaan 10 daripada mereka menyalahgunakan pas lawatan sosial sementara selebihnya tiada dokumen.

“Premis yang beroperasi sejak tiga tahun lalu sebelum ini pernah diserbu beberapa kali namun pemiliknya masih berdegil dan meneruskan kegiatan urutan batin,” katanya.

Muhammad berkata, semua mereka yang ditahan dibawa ke Balai Polis Kepong.
---- KatoeyNewsNetwork

DragonHead
16-05-2013, 12:21 AM
Ada abang abang boleh kongsi nombor okt? Saya susah cari sekarang

DragonHead
16-05-2013, 12:23 AM
Boleh masuk kotak saya (inbox me)

anthonysoon
06-06-2013, 11:40 AM
This is fucking useless thread. Lots of news about raids only.
No FR, nothing.

People who can read/write basic English are sleeping under a goddamed rock!

How can they fuck kwai mooi if they go to Soho (London), Kings Cross (Adelaide) and other overseas red-light districts?

cocobee
18-06-2013, 12:44 AM
Funny lol.

KatoeyLover69
20-06-2013, 11:33 AM
Laporan daripada Harian Metro bertarikh 20hb Mei 2013 :-

Restu maksiat

Alor Gajah: Sepasang suami isteri bagaikan merestui anak gadisnya melakukan maksiat apabila tergamak membiarkan wanita itu tidur bersama kekasihnya di rumah mereka di Masjid Tanah, dekat sini, semalam.

Kegiatan itu terbongkar apabila sepasukan pegawai dan anggota penguat kuasa Jabatan Agama Islam Melaka (JAIM) menyerbu rumah pasangan suami isteri berusia 49 dan 46 tahun itu sebelum menemui anak gadis mereka berusia 20 tahun bersekediaman dengan kekasihnya berusia 26 tahun, pada jam 1.10 pagi.

Ketika kejadian, bukan saja pasangan suami isteri berkenaan berada di rumah itu, malah anak gadisnya berusia 19 tahun serta nenek kepada pasangan wanita itu yang berusia 78 turut berada di rumah berkenaan.

Lebih menyedihkan ibu bapa suspek seolah-olah tidak terkejut dengan kehadiran lelaki bukan mahram itu bermalam bersama anaknya, malah langsung tidak menunjukkan reaksi marah.

Ketua Pegawai Penguat Kuasa Agama JAIM Rahimin Bani berkata, berdasarkan aduan, penguat kuasa bergegas ke rumah itu dan selepas mengetuk serta memberi salam, pintu dibuka anak gadis pemilik rumah berusia 19 tahun.

Katanya, pemeriksaan lanjut menemui seorang warga emas yang uzur berada di ruang tamu dan pemeriksaan lanjut menemui pasangan suami isteri tidur di dalam sebuah bilik.

“Apabila diperiksa sebuah lagi bilik ia dibuka seorang gadis dan ketika ditanya siapa berada di dalamnya dia menyatakan tiada sesiapa, dan pemeriksaan kemudian menemui seorang lelaki yang tidak mempunyai sebarang hubungan mahram.

“Pegawai JAIM turut melakukan soal tanya terhadap ibu bapa gadis berkenaan dan mereka mengakui mengenali lelaki terbabit, bagaimanapun memberi alasan tidak mengetahui kehadiran kekasih anaknya itu,” katanya.

Rahimin berkata, pasangan terbabit ditahan untuk siasatan lanjut, malah mereka mengakui beberapa kali tidur sebilik di rumah berkenaan walaupun ibu bapa kepada gadis itu mengetahuinya.

Katanya, lelaki terbabit memberi alasan menumpang tidur di rumah teman wanitanya selepas menghadapi krisis dengan keluarganya.

“Dia sampai di rumah berkenaan sejak petang dan keluarga wanita itu mengetahui kehadiran lelaki terbabit, malah siasatan mendapati mereka juga mengakui pernah terlanjur di rumah itu,” katanya yang turut menjelaskan pasangan itu mengenali hampir tiga tahun.

Beliau berkata, pasangan berkenaan ditahan mengikut Seksyen 53, Enakmen Kesalahan Syariah Negeri Melaka 1991 kerana bersekediaman dengan bukan muhrim.


“Jika disabit kesalahan boleh didenda RM3,000 atau penjara 24 bulan atau kedua-duanya,” katanya.
---- KatoeyNewsNetwork

Damian89
29-06-2013, 08:01 AM
lol~ what a thread. Made my day with all the comment. lol

dony
01-10-2013, 05:17 PM
can email me detail,and your number,between im malay heehe nice to meet u bro [email protected] i want your number sifu,pls give me ur contact,and i can call you for your guidance

dony
02-10-2013, 10:14 AM
bro sila bg phone number,sy perlukan guide anda email sy [email protected] email sy bro

dony
02-10-2013, 10:15 AM
sy ada jual gambir serawak jenis cecair,tak payah bancuh,rm20 1 botol,siapa nak bole email sy [email protected], gambir serawak untuk tahan lama

dony
02-10-2013, 11:36 AM
sy ada tempat best ,nk link website dia,boleh pm sy or email sy [email protected] tomyam philipine and indo gurl only,do fj,bjjj,cathbath i think,damage around rm148-rm300 want to try?im just new here,and i just got this info from my friend,not try yet,no money want to try,but feel free to share with u all,location cheras maluri,kepong,subang,sunway,kota damansara,pjay~hehehehe enjoy abang2/sifu2 semua:)

dony
08-10-2013, 12:12 PM
harini saya nak cerita FR saya,

4.10.2013

selepas saya tgk website dan sudah pilih prc nama baby (indon) dan dao (thai),
saya pon pergi ke port,selepas sampai,saya call OKT,saya ckp baby and dao ada,dia ckp ada,sy ckp nak tgk dulu,dia ckp tunggu nnt dia msg sy no bilik,selepas 5minit,sy pon dpt msg tersebut,sy pergi la ke tkt 10,sy check bilik yg OKT bagi,kt cni ada dao,alesa,***(sy sudah lupa nama dia),tp yg kecewa baby tak ada,so sy decide sy pilih alesa(indon),bcoz Dao mcm chinese,not Thai mcm apa yg mereka display dekat website,so bermula la sesi checkin di bilik,saya ajak alesa mandi,dia ckp dia suda mandi,dia sgt taklaktive,cerita pasal hometown la,bir la,kemudian selesai mandi,sy pergi ke katil,seperti biasa,dia terus ke atas sy dan bbbj,selepas itu,bermula la wrestling di atas katil,doggy style la 69 la,sy tgk dia mcm rushing sgt,french kiss pon sekali saja,selepas itu sy decide nk load,so sy load la kt dia punya pussy,tp sy x rase begitu puas sbb prc dia x best,PRC dia mcm sgt2 rushing so selesai FR sy utk harini,

damage:rm170

bbbj:7/10
FJ:5/10 -laju sgt dia buat,rase x felling
boobs:size A(sgt2 kecewa)
body:kecik
tinggi:150cm
ass type:not so bulat

P/s:boring PRC,rugi 170,lain kali sy pilih yg betol2 lawa dan cantik,sekarang belom cukup pro utk semua itu

KrimPies78
19-10-2013, 03:31 PM
Dear Fellow Samsters,

Please translate the following computer terms into Bahasa Malaysia :-

1. Joy Stick

2. Hardware

3. Software

4. Mouse

5. Computer Crash

6. Download

Prof pomrakthai, I am sure you are are expert in translation. Please help ...........

1. Joy Stick - Tombol Kawalan

2. Hardware - Perantian

3. Software - Sistem Peranti

4. Mouse - Tetikus

5. Computer Crash - Kerosakan Sistem Komputer

6. Download - Biji Kelentit Omak Hang!

Whether it's English or Bahasa Melayu, Cantonese, Tamil, Hokkien, Urdu, Sanskit, Afro-American or whatever...it is still a language known and understood by human....So go ahead, you free to communicate in whatever language you want...I believed the languages that this MOD don't allow are maybe....the Alien vs Predator' Language....the UFO's language....the E.T's language....the language that the Alien speaks when they were about to attack the earth in Independence Day and many others...Unless anyone here actually DO speak this languages......

cocobee
19-10-2013, 11:07 PM
Tolong inbox saya no OKT terutama di Ipoh lol..

terima kasih.

scoregasm
20-10-2013, 10:44 PM
hello semua,

sesiapa nak kongsi no tel FL, boleh PM aku k.. :cool:

Amilawa
22-10-2013, 12:24 AM
hello semua,

sesiapa nak kongsi no tel FL, boleh PM aku k.. :cool:

Pm me bro, boleh tukar2 :) ok?

dony
29-10-2013, 12:16 PM
i got this s*m's
su**rd*ll888 website,very wroth it,i want to try but this month not enough money to go ,really want to try tomyam wohhhhhh:D